26 Kasım 2008 Çarşamba

Tekirdağ

Bir süredir iş nedeniyle Tekirdağ' daydım, izlenimlerim;

Akla ilk gelen şey Tekirdağ Köftesi; nerede mi yenir derseniz Özcanlar en iyisi, şehrin farklı noktalarına yayılmış durumda, sonra Erciyes, şehre girmeden önce, Ali Usta, şehir merkezine dönmeden.

Nerde kalınıra cevap Golden Yat Hotel. 3 yıldızlı tek otel, oldukça temiz ama asla birinci katta kalmayın.

20 YTL ödeyip aldığınız müze kartını kullanmak için çok güzel bir imkanınız var : Namık Kemal Müzesi.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben halqa kart alamadım ya ne tembel oldum ben böyle olmaz ki

bu arada tekirdağa gidersem dediklerini yapıcam :)

sen neden geziyorsun? merak işte içimden düşüneceğime sorayım dedim...

Yolcu dedi ki...

Kart uygulaması çok hoş, tüm müzelerde geçerli, kesinlikle alınmalı tavsiye ediyorum.

iş için geziyorum, çalıştığım firmanın şubeleri ve yeni açılacak şubelerin alt yapı, üst yapısı için :) umarım açıklayıcı olmuştur.