21 Ağustos 2008 Perşembe

Uzungöl' deydim








  • Yerlerin çamur olduğunu düşünüp, ayakkabı seçiminizi ona göre yapınız.
  • Gece kalmayı düşünüyorsanız gelmeden rezervasyon yaptırınız, yazın bile gitseniz, gece soğuk ve nemli oluyor haberiniz olsun.
  • Mutlaka İnan tesislerinde tereyağında alabalık yiyiniz.
  • Uzun yürüyüşler için antremanlı olunuz.
  • Fotoğraf makinenizi unutmayınız.
  • Yağmurluk veya şemsiye bulundurmanızı şiddetle tavsiye ederim.
  • Bulutların üzerinde, olağanüstü doğa manzarasına hazırlıklı olunuz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

O kadar imrendim ki ne güzel gezmişsin valla. Hiç gitmedim uzungöl'e ama gitmeyi istedim doğrusu. Bu arada olasılıksızı herkes okuyor bende okumalıyım en kısa zamanda
hoşgeldin, böööle uzun süre kaybolma ortadan

Yolcu dedi ki...

Teşekkür ederim, sende hoşgeldin, iş için gitmiştim aslında bir kaçamak yaptım :)

Olasılıksız hemen seni içine alıyor, fevkalade (hep bu kelimeyi cümle içinde kullanmak istemişimdir:)) sürükleyici bir kitap, kesinlikle tavsiye ediyorummm.

Adsız dedi ki...

hahaha ilahi sen, nasıl bir cümleymiş bu da ayol :) it is perfect bende ingilizce yazmak istemişimdir hep ama olmuyor.

ilahi sen

tarçın dedi ki...

ilahi siz demek istiyorum ikinize de :) olasılıksız evet ben de okuyorum.gezen insalara imreniyorum bir miskinlik geldi bu sene bakalım toparlanıyoruz.fevkaledenin fevkindesin yolcu başka sözüm yok :)

Yolcu dedi ki...

fevkinde, alayım notlarıma ilerde kullanırım elbet :) hoşgeldin tarçın :) bakalım kim önce bitirecek kitabını.

bir söz vardı tam hatırlayamadım ama, en büyük yolculuklar bile küçük bir adımla başlar.