2 Ağustos 2008 Cumartesi

BAŞLARKEN

Nasıl başlamalı? Aslında neden ve niçinle ilgili hiç bir sorunum olmadı, nasıllarda tıkandım hep. Nasıl başlamalı? Çok net bilmiyorum, biraz klasik olacak ama bir yerden başlamak gerekiyor. Hayat denen bu serüvende, her zaman kısa soluklu olacak bir yolculukta olduğumu düşündüm hep ama "hep geç kaldık ne zaman erken çıksak yola" misali değil. Zaten yoldayım geciken belki de zaman belki de an, anı yaşamak değil mi tüm çabam? İşte bu çaba esnasında, gördüğüm renkleri paylaşmak istedim. Elbette bu serüvende koştururken sürekli günlük tarzında yazabileceğimi sanmıyorum, devamlı yazabileceğimi de. Ne düşündürdüyse an ne getirdiyse gün.

Başlarken; merhaba.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoş geldin Yolcu bundan sonra serüvenlerini okuma fırsatımız oldu :) Çok sevindim yahu.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

bugünlerde o kadar çok kayıpta olduğumuzu düşünüyorum ki yolcu sen bari anlat bize daha güzel günler göreceğimizi,çilekli pastamın dediği gibi kutlamalar yapacağımızı söyle...belki hayal edersek gerçek olur..keşke..

Yolcu dedi ki...

Çilekli Pasta hoşbuldum, sizlerden ilham aldım blog için, bakalım ne kadar sürecek bu paylaşım hayatım, ama tembellik yok :)
teşekkürler :)

sevgiler

Yolcu dedi ki...

Tarcın Merhaba,
Umut asla bitmemeli, bir söz vardır bütün felaketler üstüste gelir, bence de gelir ama bu oyun bozulabilir bir hayat oyunu, ne kadar pozitif olursan o kadar az hasar ile atlatırsın. neticede yaşamdan bir kesit herşey, yaşanmalı, yaşanacak; acı da tatlı da.
Kışın uçakla seyahat etmeyi çok severim, karanlık yağmurlu karlı yada kasvetli bir gökyüzünde biraz daha ilerleyip bulutların üzerine çıktığında beya ve mavinin en güzel tonlarını görürsün. bilinmeli ki, her karanlığın ötesi aydınlıktır bence.

tarçın dedi ki...

içime biraz su serptin.her şey güzel olacak mı dersin?bunu beni kandırmak için sölüyor olabilir misin?yanlışlıklar,üzüntüler,kırıklıklar hepsi üst üste geldi.yoruldum...

Yolcu dedi ki...

Olur dedim ya gelir, pozitif olmak sadece bu kasvetli havayı dağıtır, insan kendine inanmalı, kendi değerinin farkına varmalı, sonrasında hayat daha bir anlamlı. Unutma tarçın, kendini sevmeyen hiçbirşeyi sevemez, kendine küsersen herşeye küsersin.