10 Kasım 2008 Pazartesi

Melekler ve Şeytanlar



Dan Brown kitapları benim için birer meditasyon aracı olmuştur hep. Okurken kendimi o dünyanın içine hemen sokarım, kitap beni alır. Yazarın dört kitabı da birbirinden sürükleyici ve hoş, tavsiye ediyorum.



  • Da Vinci Şifresi

  • Melekler ve Şeytanlar

  • Dijital Kale

  • İhanet Noktası


Da Vinci Şifresi filminde büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. içinde olduğum sahneler yanlıştı eksikti sanki, şimdi Melekler ve Şeytanlar kitabının filmi çekilmiş. Başrolde yine Tom Hanks. Umarım bu kez kitabın hakkını verirler. Görmek için 15 Mayıs 2009 a kadar bekleyeceğiz ne yazık ki...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

bunları okumayı çok isteyip ama hala okuyamayanlardanım. Çok merak ediyorum. Bir ala alıp okumalıyım filmini izlemeden çünkü filmleri berbat oluyor.

Yolcu dedi ki...

Kesinlikle, bir okumaya başladın mı bırakamayacaksın.